Ce mâncăm la birou? Gustări dulci și sărate pentru masa de prânz

Deadline-uri care bat la ușă, task-uri numeroase, întâlniri peste întâlniri și numeroase alte activități care te pot determina să treci peste masa de prânz, atunci când ești la birou. Pentru a evita situațiile de acest gen, specialiștii recomandă să ai o gustare la fiecare 4 ore, astfel încât să-ți menții o bună funcționare a metabolismului și o stare de energie pe întregul parcurs al zilei.

Îți propunem, în rândurile de mai jos, câteva idei de gustări pentru masa de prânz, în zilele când mergi la birou. Ai nevoie doar de câteva ingrediente proaspete, de un strop de inspirație și de Melinisul de fructe, pentru un plus de savoare și gata - prânzul este gata!

Idei de gustări pentru masa de prânz la birou

Tartă cu sparanghel  - Tarta cu sparanghel, pe lângă faptul că este delicioasă și extrem de ușor de preparat, îți asigură aportul caloric de care ai nevoie pentru o masă și oferă senzație de sațietate până la următoarea gustare a zilei. Suntem convinși că o să-ți placă mult!

Toast cu avocado și somon - Simplu de pregătit, delicios și super nutritiv, toast-ul cu  avocado și somon poate constitui fie gustarea dintre mese, fie chiar masa de prânz, datorită nutrienților pe care aceste alimente îi conțin.

Paste și pesto de busuioc - Pastele, fie ele fusilli, penne, farfalle, spaghete, sunt preferatele multora, iar cu sosul potrivit, se pot transforma într-un adevărat răsfăț culinar, de care te poți bucura chiar și în pauza de masă de la birou. Adaugă câteva frunze de busuioc, un strop de lămâie verde și parmezan și te vei bucura de o masă sațioasă și gustoasă! 

Salată mexicană cu fasole, ton, porumb și quinoa - Proteinele sunt foarte importante în alimentația de zi cu zi, pentru că sunt cele care furnizează energia de care organismul are nevoie și oferă acea stare de sațietate, astfel că sunt esențiale în alimentația ce presupune un stil de viață sănătos, iar ingredientele folosite pentru această salată abundă în proteine.

Clătite proteice cu miere și banane  - Clătitele pot constitui desertul ce însoțește masa de prânz, însă pot fi considerate și o adevărată masă principală, atâta timp cât sunt consistente și preparate astfel încât să asigure nutrienții de care organismul are nevoie în cadrul unei gustări. Înlocuiește zahărul cu Melinis de vișine și te vei bucura de un prânz senzațional!

Nuci, alune, migdale, caju, fistic, alune de pădure  - Nucile și semințele au un conținut bogat în proteine și grăsimi sănătoase și constituie o sursă semnificativă de vitamine și minerale. În plus, acestea pot fi consumate fie ca atare, între mese, fie pot fi integrate cu ușurință în salate.

Supă cremă de ciuperci - Dacă ciupercile se numără printre legumele tale preferate, atunci sigur știi că supa cremă de ciuperci are un gust fantastic. Este timpul să o gătești chiar tu, mai ales că se prepară extrem de simplu și de rapid și te vei bucura de o cremă fină și gustoasă. Ciupercile sunt considerate superalimente, iar asta se datorează faptului că nu conțin grăsimi nocive, nici zahăr ori sare și reprezintă o sursă valoroasă de vitamine și fibre, dar și minerale esențiale.

Sparanghel la grătar - Dacă ești în pană de idei și vrei o garnitură delicioasă pentru friptură ori pentru pește, câteva fire de sparanghel la grătar își vor încânta papilele gustative.

Așa cum poți vedea, există numeroase surse de nutrienți, pe care îi poți integra cu ușurință în meniul tău de zi cu zi, indiferent că vorbim despre mesele savurate acasă sau despre gustările de la birou.

Iar dacă deserturile se numără printre preferatele tale, însă intenționezi să reduci consumul de zahăr, savorile disponibile în fiecare Melinis cu fructe te vor cuceri de la prima linguriță. Descoperă întreaga selecție de miere cu fructe proaspete și cătină în secțiunea Produse!

 

Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul implicit asupra folosirii cookie-urilor
Ai fost inscris cu succes
This email has been registered