Idei de mic dejun sănătos

Oricât de clișeic ar suna, știm cu toții că micul dejun este cea mai importantă masă a zilei, iar graba de dimineață nu este un motiv ca să sari peste prima masă, care nu doar că îți asigură doza de energie de care ai nevoie pe tot parcursul zilei, însă, potrivit specialiștilor, îți oferă și acea stare de bine și te ajută să te concentrezi pe timpul zilei.

Ce spui dacă te-ai împrieteni cu ideea unui mic dejun sănătos și gustos, astfel încât să te bucuri de dimineți reușite în fiecare zi? Noi zicem că nu doar că sună bine, dar este și o idee cât se poate de delicioasă, iar mai jos îți vom explica și de ce. Iată câteva rețete pentru un mic dejun sănătos și gustos, pe care le poți prepara în fiecare dimineața, extrem de rapid, cu doar câțteva ingrediente de bază.

Motive pentru care micul dejun este cea mai importantă masă a zilei

 

Un mic dejun sănătos, bogat în nutrienți, te ajută să îți începi ziua cu energie și să ai un nivel de concentrare ridicat pe tot parcursul zilei. Tocmai de aceea, nutriționiștii recomandă ca prima masă a zilei să fie bogată în proteine, carbohidrați, fibre și grăsimi sănătoase, care au rolul de a prelungi senzația de sațietate, cresc treptat nivelul de energie și contribuie la creșterea nivelului de zahăr din sânge.

  • prima masă a zilei contribuie la stimularea și accelerarea metabolismului
  • un mic dejun sănătos crește aportul de nutrienți
  • previne apariția senzației de foame
  • îmbunătățește capacitatea de concentrare contribuie la menținerea unei greutăți optime

Rețete de mic dejun sănătos și gustos

Am stabilit deja care sunt cele mai importante motive pentru care micul dejun este considerat cea mai importantă masă a zilei, așa că e timpul să îți prezentăm câteva idei de mic dejun sănătos și gustos, consistent și care se prepară rapid.

1.Ouă ochiuri cu legume de sezon - ouăle pot fi preparate în diverse moduri, astfel că poți încerca de la varianta clasică de ouă ochiuri cu sare și piper și până la rețeta de ouă ochiuri cu brânză de capră, sparanghel verde și câteva fructe Physalis

2.Terci de ovăz cu fructe de pădure și miere cu fructe - într-un vas cu apă adaugă 100g de ovăz și încălzește la foc mediu timp de aproximativ 3 minute, până când ovăzul se înmoaie și capătă un aspect cremos. Apoi, adaugă fructe de pădure bine blenduite și, la final, o linguriță de Melinis de afine, fulgi de cocos, semințe de chia și fructe proaspete.

3.Gaufre pufoase cu miere și gutui - suntem convinși că nu există persoană care să poată rezista celebrului: gaufrele. Ai nevoie de 400ml lapte, 300g faină, 100g unt topit, 10g praf de copt, 4 ouă separate, o linguriță extract de vanilie, sare după gust și miere cu fructe. Pentru a le coace ai nevoie de un aparat pentru gofre sau pentru waffles. La final, decorează gaufrele cu sirop și cu Melinis de gutui.

4.Smoothie din fructe de sezon - smoothie-ul poate fi consumat atât în prima parte a zilei, drept mic dejun, dar și pe parcursul zilei, ca gustare. Pentru dimineți pline de energie, poți încerca un smoothie preparat dintr-un mix de spanac proaspăt, fructe de sezon, o jumătate de lămâie/portocală și o linguriță de miere cu cătină Eco. Se adaugă mixul de ingrediente în blender, până se obține o băutură densă, extrem de delicioasă și de sațioasă.

Te-ai convins, așadar, că micul dejun poate fi un răsfăț sănătos, rapid de preparat și, în același timp, o adevărată încântare pentru papilele gustative? Atunci, este timpul să nu mai sari peste această masă și să-i asiguri organismului toți nutrienții de care are nevoie. Vizitează magazinul nostru online, comandă savorile Melinis și bucură-te de preparate delicioase, în orice moment al zilei!

 

 

Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul implicit asupra folosirii cookie-urilor
Ai fost inscris cu succes
This email has been registered