Rețeta unui desert de vară

Budincă de chia cu Melinis de gutui sau de trandafir

Vă propunem un desert foarte lejer, fără fierbere, fără gluten, fără lactoză.

Ce ne trebuie:

  • 170 – 200 ml lapte vegetal sau apă
  • 30 gr semințe de chia
  • 50 gr Melinis de trandafir sau gutui (după gust)
  • Bucățele de fructe: mere, portocală, zmeură sau mure (crude sau congelate)
  • 30 gr stafide (două linguri)
  • 50 gr de faină de migdale sau nucă măcinată

Mod preparare:

  1. Dacă nu aveți lapte vegetal, acesta se poate face foarte ușor și pe loc.
  2. Se pun în blender semințe de susan sau cânepă cu apă – o lingură de semințe la o cană de apă.
  3. Apoi, semințele de chia se combină cu lapte vegetal în proporție de 1/4.
  4. Se amestecă toate ingredientele și se lasă un timp (30-45 minute) până semințele de chia absorb bine lichidul.
  5. Dacă budinca are o consistență prea moale, mai adăugați puțina nucă sau faină de migdale.
  6. Dacă vi se pare prea tare, adăugați puțin lapte vegetal sau apă.
Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul implicit asupra folosirii cookie-urilor
Ai fost inscris cu succes
This email has been registered